26 February 2013

Interview met Liat van Ludduvuddu

Interview-tijd!
Deze keer is het Liat van Ludduvuddu, die aan het woord is. Ludduvuddu en Nina's Nature hebben samen het parfum SnifSnif ontwikkeld - en zo ken ik Liat!



1. Vertel in je eigen woorden over jezelf en je bedrijf

Ik ben Liat, Lovebird bij ludduvuddu. Wij hebben als missie om alle gebroken harten van Nederland (en straks van de rest van de wereld) weer helemaal heel te maken, en dat doen we door iedereen met liefdesverdriet door die rottijd heen te slepen, door ze dagelijks inspirerende steuntjes te sturen, ze van de bank af te schoppen, kadootjes te sturen en samen met hun vrienden weer op te vrolijken. We hebben ook allerlei gave producten die je helpen bij je liefdesverdriet; zoals de Niet Zo Vrolijke Doos (een liefdesverdriet support pakket) en natuurlijk het parfum dat we samen met Nina's Nature hebben ontwikkeld; Snif Snif! :-)





2. Hoe ben je beland in het werk wat je nu doet?

Na 8 jaar als Art Director met waanzinnig veel plezier in de reclame gewerkt, maar voelde op een gegeven moment toch wel de behoefte om iets te gaan doen wat echt wel iets 'goeds' was, dan kun je natuurlijk alles opgeven en weeshuizen gaan bouwen in Afrika (staat ook nog op het wenslijstje) maar ik ben daar niet zo goed in, waar ik wel goed in ben is in met veel enthousiasme iets opzetten en daar dan al mijn creativiteit en contacten voor gebruiken. En dat ik vervolgens zelf keihard gedumpt werd hielp ook wel ff mee ;-)




3. Wat is je lievelings gereedschap en materiaal/product?

Mijn laptop en mijn wacom tablet. En een wit vel papier met een zwarte marker die zo lekker naar stift ruikt. Dat is voor mij de basis van creatie.



4. Waar ben je dankbaar voor op dit moment?

Dat ik elke dag opsta en samen met een te gek team, in een te gek kantoor mensen kan helpen en opvrolijken. We hebben geen schulden, alleen maar leuke collega's en krijgen super leuke feedback van iedereen. Erg dankbaar voor om elke dag fluitend naar werk te lopen!




5. Ben je nu iets aan het voorbereiden wat binnenkort de wereld in mag/wat je met ons wil delen?

Zeker, we gaan met ludduvuddu in de zomer iets gaafs doen, omdat mensen dan vooral bezig zijn met verliefd zijn is dat meestal een rustige periode voor ons....Maar.....vakantie liefdes gaan uit en dan moeten we er natuurlijk wel voor iedereen zijn! :-) 



6. Wie is je held, inspiratiebron of voorbeeld?

Richard Branson. Hij combineert creativiteit met entrepeneurship en 'goed. Daarbij is hij een waaghals en een levensgenieter, en die twee dingen heb ik ook op mijn visitekaartje staan ;-)


7. Heb je nog andere passies naast je bedrijf?

Eigenlijk alles wat met creativiteit te maken heeft, en ik ben een ontzettende workaholic, dus dat is vaak ook meteen weer werk ;-) En basketbal. Er is geen mooier geluid dan een basketbal die door een netje floept zonder de basket te raken.




No comments:

Post a Comment